REUNIUNEA  DE  PROIECT

la Casa Corpului Didactic Cluj

11-13 FEBRUARIE 2009

 

  1. CONFERINŢĂ  DE  PRESĂ, 10 FEBRUARIE 2009

·        Reuniunea de proiect a fost prezentată la o conferinţă de presă desfăşurată la Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj şi pe următoarele link-uri:

·        http://www.ziarulfaclia.ro/Platforma-educationala-Funecole-pentru-prima-data-in-Romania+22354

·        http://www.clon.ro/stiri/cluj/articol/program-pentru-elevii-din-ciclul-primar/cn/news-20090210-09452895

 

  1. REUNIUNEA  DE  PROIECT  INSPIRE  ICT

Agenda:

                  ZIUA 1,  Miercuri, 11 Februarie 2009

·        Deschiderea oficială

·        Filosofia Curriculum-ului Funecole

·        Crearea de comunităţi de īnvăţare cu ajutorul personajelor

·        Copiii ca şi persoane care pot īnvăţa

·        Tehnici pentru Curriculum

·        Prezentarea experienţei de 6 ani a coordonatorului proiectului īn utilizarea tehnologiei pentru transmiterea de cunoştinţe prin implementarea unui Curriculum educaţional bazat pe īnvăţarea emoţională şi educarea caracterului

 

 

ZIUA 2, Marţi 12 Februarie 2009

·        Introducere īn Sistemul de Management al Īnvăţării (LMS Learning Management System), platforma educaţională Funecole (website)

·        Prezentarea celor 4 platforme educaţionale Funecole

·        Structura şi funcţiunile pentru:

o       Portalul pentru şcoală

o       Portalul pentru profesori

o       Portalul pentru īnvăţarea şi schimbul de experienţe īntre copii

o       Portalul pentru colaborarea activă īntre părinţi

·        Lecţiile Funecole

·        Materiale pentru elevi

·        Cum folosim prezentările

·        Cum folosim exerciţiile

·        Cum folosim planurile de lecţii

 

 

 

ZIUA 3, Vineri 13 Februarie 2009

·        Implementarea platformei Funecole la o clasă de elevi de la Şcoala Internţională Cluj, Romānia

·        Īntālnire cu părinţii şi diseminarea experienţei Funecole

 

  1. SINTEZĂ ASUPRA CHESTIONARELOR APLICATE:

1.      Frecvenţa utilizării computerului la nivelul ciclului primar este redusă

2.      a.   Utilizarea softurilor educaţionale este redusă

b. Utilizarea Internetului pentru obţinerea de informaţii, documentare şi informare este la nivel mediu

3.      Utilizarea echipamentelor ICT īn orele obişnuite se face de cele mai multe ori cu un videoproiector şi un laptop

4.      a. Utilizarea ICT pentru activităţile de proiectare, predare şi evaluare este la nivel mediu

b. Utilizarea ICT pentru a atinge obiectivele lecţiei este considerată ca fiind foarte importantă

c. Utilizarea ICT pentru īmbunătăţirea procesului de predare este apreciată ca avānd importanţă medie

      5.  Utilizarea ICT facilitează elevilor creşterea stimei de sine

      6. Funecole va contribui la succesul şcolar al copiilor.

 

 

 

 

 

 

 

Formarea formatorilor şi a cadrelor didactice de la şcolile pilot

la Casa Corpului Didactic Cluj

 

16 -17  Septembrie 2009

 

 

 

           

 

                                    Formarea formatorilor cu Emanouil Karaiskakis

 

 

 

 

 

 

 

          

 

Formarea cadrelor didactice din şcolile pilot cu formatorii:

profesorii metodişti Felicia Szabo şi Meda Florian